شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خرید اقساطی گوشی شیائومی

۱۰۹ بازديد

امروزه یکی از برترین برندهای موجود در عرضه انواع لوازم الکترونیکی همچون گوشی موبایل، شیائومی است. همانطور که می دانید گوشی شیائومی با توجه به امکانات بسیار زیاد و همچنین قیمت بسیار مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته با این حال به دلیل قیمت بالای برخی از محصولات این برند نیز عده ای برای خرید اقساطی گوشی اقدام می کنند.

به همین جهت ما در این مقاله به نکات مهم در زمان خرید اقساطی گوشی های شیائومی خواهیم پرداخت تا در صورت استفاده از این روش، بتوانید بهترین و بهینه ترین خرید را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشی از نمایندگی مجاز

یکی از مهمترین مواردی که باید در زمان خرید اقساطی گوشی و همچنین دیگر وسایل الکترونیکی حتما به آن توجه داشته باشید، تهیه وسیله مورد نظر از نمایندگی مجاز برند است. البته امروزه پیدا کردن مراکز مجاز عرضه گوشی شیائومی بسیار راحت شده است. شما با مراجعه به وب سایت رسمی این برند می توانید لیست مراکز مجاز را تهیه کرده و برای خرید به آنها مراجعه کنید.

با انجام این کار شما از خرید خود مطمئن بوده و از خدمات پس از فروش معتبر بهره مند خواهید شد.

شرایط پرداخت مبلغ گوشی شیائومی

یکی از مهمترین عواملی که در خرید اقساطی گوشی تاثیر مستقیم دارد، شرایط پرداخت مبلغ وسیله الکترونیکی مورد نظر است. مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، میزان اقساط پرداختی و همچنین سود خرید محصول به صورت اقساطی از مواردی است که به صورت کاملا مستقیم در خرید موثر بوده و کاملا نیز به یکدیگر وابسته هستند.

برای نمونه شما در صورت پرداخت مبلغ پیش پرداخت بیشتر به فروشگاه، تعداد و میزان اقساط کمتری را پرداخت خواهید کرد و همچنین مقدار سود خرید اقساطی گوشی نیز کاهش می یابد. و یا در مثالی دیگر اگر تعداد اقساط شما بیشتر باشد، طبیعتا میزان سود حاصل نیز افزایش خواهد داشت و در نهایت هزینه پرداختی نیز بیشتر می شود.

از دیگر موارد مهم در شرایط پرداخت مبلغ، نوع ضمانتی است که به طور کلی توسط مرکز فروش گوشی شیائومی تعیین می شود. این ضمانت می تواند در غالب چک، سفته و یا ضامن معتبر شود که با توجه به شرایط خریدار متفاوت است. البته این مورد را در نظر داشته باشید که برخی از فروشگاه ها نیز از کارت های اعتباری مختلف نیز برای فروش محصولات خود استفاده می کنند.

کلام آخر

همانطور که گفته شد، خرید گوشی شیائومی در بازار با توجه به قیمت های مناسبی که دارند بسیار رایج شده است. ما در این مقاله به نکات مهم در زمان خرید اقساطی گوشی از این برند پرداختیم تا در صورت خرید محصولات رده بالای آن، خریدی به صرفه را تجربه کنید. فروشگاه اینترنتی لوتوس یکی از معتبرترین مراکز عرضه محصولات شیائومی است و شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه خرید خود را با بهترین قیمت انجام دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.