یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دیگر به دنبال پرداخت امن دامنه نباشید!

۱۰۵ بازديد

خرید نام یک دامنه می تواند گیج کننده باشد. انتخاب ها و گزینه های زیادی وجود دارد که باید از آنها عبور کرد. هنگام خرید نام دامنه، مکان های زیادی وجود دارد که می توانید دامنه خود را ثبت کنید. اما همه آنها دارای پرداخت امن دامنه و قابل اعتماد نیستند. بسیاری از شما از آسیب پذیری های سیستم های پردازش پرداخت و تاثیر آن بر دنیای دیجیتال آگاه هستید.

خطرات استفاده از درگاه های پرداختی ناامن

وقتی در حال خرید آنلاین هستید، به خصوص در مورد کالاهای لوکس و گران قیمت و یا موارد با ارزشی مثل نام دامنه، قبل از اینکه بتوانید خرید کنید باید منتظر بمانید تا کارت اعتباری شما تایید شود. پرداخت امن دامنه در حال تبدیل شدن به یک نگرانی بزرگ در بین خریداران است؛ اما هنوز هم، بسیاری از وب سایت ها از فناوری قدیمی استفاده می کنند و مشتریان خود را در معرض خطر قرار می دهند. 

هر بار که نیاز به خرید آنلاین دامنه ای دارید و پرداخت نیاز به یک پرداخت امن دامنه دارد، قلب شما به تپش می افتد.
پرداخت امن دامنه

روش های پرداخت امن دامنه

آیا می خواهید درباره شرکت های برتر دنیا که از پرداخت امن دامنه استفاده می کنند بیشتر بدانید؟ حالا، اگر به شما بگویم راه بهتری برای انجام این کار وجود دارد، چه؟ راهی که کاملا امن است، صاحبان دامنه ها را قادر می سازد تا به راحتی پرداخت کنند و همچنین بستر منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار دهد؟ 

در برخی موارد، فروشگاه‌ها حساب PayPal شما را قبل از پرداخت با کارت اعتباری خود بررسی و تأیید می‌کنند. به دلیل بازبینی دستی توسط انسان، زمان بیشتری طول می‌کشد و این فرآیند مستعد خطای انسانی است.

Nam امن ترین پلتفرم پرداخت امن دامنه در جهان است. اگر بتوانید یک سیستم پرداخت داشته باشید که به شما امکان می دهد دامنه های خود را به روشی امن و درست از داشبورد خود خریداری کنید، چه؟
سایت پرداخت امن دامنه

پرداخت امن دامنه با نام

نام توسط شرکت های برتر از جمله گوگل، فیس بوک، لینکدین، سامسونگ و غیره استفاده می شود. معرفی نام، یک سیستم پرداخت امن دامنه، آسان برای استفاده است و همچنین بستری منحصر به فرد را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. معرفی نام Nam یک سایت با پرداخت امن دامنه است که به شما امکان می دهد هر نام دامنه ای را با یک درگاه امن خریداری کنید. 

Nam.ir یک درگاه پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی است که تایید فوری کارت اعتباری شما را انجام می دهد. بنابراین لازم نیست برای خرید کالاهای لوکس و گران قیمت منتظر بمانید.

Nam با استفاده از بیت کوین و فناوری بلاک چین از تراکنش های شما محافظت می کند. Nam یک سیستم پرداخت آنلاین امن است که به شما امکان می دهد دامنه های خود را تنها با یک کلیک خریداری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.